К основному контенту

07.05.2020  12.00 год.

Контрольна робота з біології для учнів  6 - А та 6 - Б класів.




Код доступу 155215
Використайте цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

                                                                                                                                                 09.11 - 13.11.2020                                                         Географія   ВОДИ СУХОДОЛУ. ВИКОРИСТАННЯ ВОДНИХ РЕСУРСІВ.   Мета : сформувати загальні уявлення про особливості внутрішніх вод Африки, головні річкові системи, озера, підземні води; продовжити формувати практичні вміння характеризувати компоненти природи материка за картами атласу; сприяти розумінню значення вод суходолу для природи материка та проблем водозабезпечення; розвивати вміння визначати способи дій у рамках запропонованих завдань; свідомо використовувати мовні засоби відповідно до завдань комунікації; пробуджувати почуття причетності до вирішення проблем водопостачання на материку.   1. Які компоненти природи Африки були вивчені на попередніх уроках? 2. Які ще компоненти природи входять до складу природного комплексу материка? 3. Які води гідросфери
       26.10. - 30.10.2020 Тема: Молюски. Особливості будови, способу життя. Хід уроку І.Організаційний момент ІІ. Актуалізація опорних знань учнів 1.      Термінологічна відгадайка 1.      Наука, яка визначає місце організму в системі органічного світу. 2.      Інша назва таксономічної одиниці. 3.      Суспільні комахи, «приручені» людиною. 4.      Поживні речовини у членистоногих транспортуються по тілу рідиною … . 5.      Найвища систематична категорія. 6.      І циклоп, і креветка, і краб та омар -   це … 7.      Ці таксони об’єднуються в царства                                                         1               2  
                                                            14 - 18 вересня 2020.                                                           Географія 7 клас.                 (Виділене червоним кольором виконується письмово) ТЕМА. Походження материків та океанічних западин. Геологічні ери та епохи горотворення Мета уроку :        закріпити знання про материки, частини світу, океанічні западини; сформувати уявлення учнів про походження материків і океанічних западин, про геологічні ери та епохи горотворення. Обладнання :       підручник, атлас, схема «Походження сучасних материків», геологічна карта світу, геологічна шкала часу (г еохронологічна ). Тип уроку :           вивчення нового матеріалу. Очікувані результати:    учні зможуть: називати геологічні ери: архейська, протерозойська, палеозойська, мезозойська, кайнозойська; пояснювати утворення океанічних западин і материків унаслідок переміщення літосферних плит; характеризувати гіпотезу дрейфу материків; показувати на ка